05.04.2018
Agencja reklamowa OPCOM wygrała przetarg i realizuje działania digitalowe dla marki ROKO
05.04.2018
Agencja reklamowa OPCOM wygrała przetarg i realizuje działania digitalowe dla marki ROKO
22.03.2018
Ruszyła kampania zapowiadająca pierwszy elektryczny model marki ŠKODA
23.02.2018
OPCOM wygrywa przetarg i realizuje kampanię dla HASCO-LEK
18.12.2017
OPCOM zakończył budowę innowacyjnego systemu kolportażu dla firmy Prografix
14.12.2017
Jan Peszek w nowej kampanii agencji OPCOM dla Volkswagen Group Polska
11.09.2017
OPCOM i Prografix rozpoczynają współpracę
10.08.2017
OPCOM wykorzystując innowacyjne funkcjonalności aplikacji Shazam, rozpoczyna kampanię nowego modelu ŠKODY
02.08.2017
Katarzyna Hoszowska przechodzi do OPCOM
28.07.2017
Nowa kampania agencji OPCOM we współpracy z TOPR-em
21.07.2017
OPCOM wygrywa przetarg i realizuje kampanię dla marki Hochland
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean
wczoraj
Podwójna wartość awansu na EURO. Kilkadziesiąt milionów złotych premii dla PZPN