05.04.2018
Agencja reklamowa OPCOM wygrała przetarg i realizuje działania digitalowe dla marki ROKO
05.04.2018
Agencja reklamowa OPCOM wygrała przetarg i realizuje działania digitalowe dla marki ROKO
22.03.2018
Ruszyła kampania zapowiadająca pierwszy elektryczny model marki ŠKODA
23.02.2018
OPCOM wygrywa przetarg i realizuje kampanię dla HASCO-LEK
18.12.2017
OPCOM zakończył budowę innowacyjnego systemu kolportażu dla firmy Prografix
14.12.2017
Jan Peszek w nowej kampanii agencji OPCOM dla Volkswagen Group Polska
11.09.2017
OPCOM i Prografix rozpoczynają współpracę
10.08.2017
OPCOM wykorzystując innowacyjne funkcjonalności aplikacji Shazam, rozpoczyna kampanię nowego modelu ŠKODY
02.08.2017
Katarzyna Hoszowska przechodzi do OPCOM
28.07.2017
Nowa kampania agencji OPCOM we współpracy z TOPR-em
21.07.2017
OPCOM wygrywa przetarg i realizuje kampanię dla marki Hochland
dzisiaj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
dzisiaj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
wczoraj
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
wczoraj
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
wczoraj
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia