15.03.2024
Era BLIKA. Marka pokazuje transformację w realizacji płatności w kolejnej kampanii dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
15.03.2024
Era BLIKA. Marka pokazuje transformację w realizacji płatności w kolejnej kampanii dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
16.06.2021
Wytwórnia Quebonafide – QueQuality wspiera reprezentację Polski w piłce nożnej osób niewidomych
14.05.2021
Tylko mnie nie żałuj, czyli osoby z niepełnosprawnością w reklamie
11.05.2021
W nowym show TTV gwiazdy opiekują się osobami niepełnosprawnymi – w sieci wybuchły kontrowersje
dzisiaj
Rafał Zawierucha w roli prowadzącego wiadomości w kampanii Stopklatki
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]