14.07.2023
Publikacje dotyczące Miesiąca Dumy warte 90 mln złotych [raport]
14.07.2023
Publikacje dotyczące Miesiąca Dumy warte 90 mln złotych [raport]
19.06.2023
Butelki Rainbow od Waterdrop oraz Conchity Wurst
16.06.2023
Grupa LEGO i Samira Wiley zbudowały tęczowy portret aktorki w ramach kampanii „Pieces of Me”
16.06.2023
„Piękno Bycia Sobą” – Avon wspiera społeczność LGBTQIA+
15.06.2023
Absolut uruchamia platformę edukacyjną wspierającą społeczność LGBTQ+
15.06.2023
YES rezygnuje z rozdawania obrączek dla związków jednopłciowych. Akcja spotkała się z falą krytyki
14.06.2023
Kubota świętuje Pride Month i zachęca: Tęczniej z dumy!
12.06.2023
FREENOW udostępnia pierwszą w Polsce flotę tęczowych taksówek
07.06.2023
Proud to be – najnowsza kampania Converse we współpracy ze społecznością LGBTQIA+
07.06.2023
IKEA świętuje Miesiąc Dumy i podejmuje współpracę z Miłość Nie Wyklucza
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia