30.06.2023
Nestlé rezygnuje z neutralności emisyjnej swoich marek
30.06.2023
Nestlé rezygnuje z neutralności emisyjnej swoich marek
03.10.2022
„G***o nas obchodzisz” – reżyser Adam McKay stworzył fałszywą reklamę firmy Chevron
16.02.2022
Panasonic: od największej emisji CO2 do neutralności klimatycznej
17.12.2021
Żabka pierwszą firmą w Polsce z naukowo zatwierdzonymi celami dekarbonizacji
13.12.2021
Pierwsza zeroemisyjna restauracja McDonald’s zbudowana z wykorzystaniem materiałów z recyklingu
22.11.2021
BMW redukuje ślad węglowy w kampaniach OOH
08.10.2021
Formuła 1 stawia na ekologiczne paliwo
07.10.2021
„Greta może iść do piekła” – zaskakujący komunikat sieci pizzerii
16.09.2021
Lidl redukuje emisję CO2
07.09.2021
Dzięki współpracy AMS i marki Armani powstał największy w Polsce system EKO wiat
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia