14.04.2023
Trendbook 2023: Social media ewoluują. Czy tracą swój społecznościowy pierwiastek?
14.04.2023
Trendbook 2023: Social media ewoluują. Czy tracą swój społecznościowy pierwiastek?
19.07.2022
Social media – cyfrowy sklep przyszłości według marki Modivo
29.04.2022
Każdy użytkownik Instagrama będzie mógł oznaczać produkty w swoich postach
20.04.2022
Jak skutecznie sprzedawać w systemie social commerce: lejek sprzedażowy na Facebooku
10.03.2022
Twitter testuje usługę Twitter Shops
13.01.2022
Live Market wypuścił darmowy „Przewodnik po Live Commerce”
12.01.2022
W ciągu zaledwie roku TikTok zakorzenił się w horyzoncie widzenia marek i marketerów jako efektywna platforma mediowa. TikTok podsumowuje rok 2021
12.10.2021
Czy to wciąż rekomendacja czy może już reklama? Influencerzy pod lupą UOKiK
12.10.2021
Social commerce napędza szybki wzrost biznesu
21.09.2021
Co czeka e-commerce w 2022?
dzisiaj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]
dzisiaj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland
wczoraj
Rusza kampania reklamowa „Dziedzictwo Beko”. Promuje sprzęt AGD, który ma służyć latami
wczoraj
Ptaszek Staszek w komunikacji Raportu ESG Carlsberg Polska
wczoraj
Glapiński i Kotowicz partnerami zarządzającymi w platformie Foap.com