7 dni temu
Dove w kampanii „The Code” ogłasza, że nie wykorzysta AI do przedstawiania kobiet w swoich reklamach
7 dni temu
Dove w kampanii „The Code” ogłasza, że nie wykorzysta AI do przedstawiania kobiet w swoich reklamach
10.04.2024
„Worth It Resume”. L’Oréal w kampanii na LinkedInie pokazuje, że kluczowym elementem udanej kariery są niepowodzenia
08.03.2024
Helen Mirren otrzymała własną lalkę Barbie z okazji 65 lat istnienia marki
08.03.2024
Carrefour otwiera kwiaciarnie LEGO z okazji Dnia Kobiet
07.03.2024
Kampania „Change Imagination” udowadnia, że AI nie jest wolna od stereotypów
07.03.2024
„Mów o tym głośno i świeć przykładem”. Avon zwraca uwagę na bezpieczeństwo kobiet
05.03.2024
Jakie są współczesne Polki [BADANIE]
27.12.2023
Zacapa stawia na kobiety. Marka rumu uruchomiła pierwszą globalną kampanię
28.11.2023
Komisja Europejska rozpoczyna kampanię mającą na celu zwalczanie stereotypów dotyczących płci
30.10.2023
Kampania „To Twój Wybór” przyczyniła się do rekordowej frekwencji w wyborach. Dotarła do niemal 90% młodych kobiet
dzisiaj
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
dzisiaj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
dzisiaj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
dzisiaj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]
dzisiaj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland