20.03.2024
Neuronauka w praktyce: Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NAGRANIE WEBINARU]
20.03.2024
Neuronauka w praktyce: Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NAGRANIE WEBINARU]
07.03.2024
IAB HowTo: Jakość nad iluzją, czyli jak budować autentyczne relacje z odbiorcami w digitalu [PATRONAT]
12.10.2023
Jak wykorzystać piki w e-commerce i sprzedawać więcej?
11.10.2023
Grać i wygrać – rozkładamy gaming marketing na czynniki
13.06.2023
Coca-Cola angażuje klientów w warszawskich galeriach handlowych
31.03.2023
Jak działania lojalnościowe wspierają rozwój marki w czasach kryzysu?
10.11.2021
Demografia, osobowość, zachowanie, czyli typy segmentacji klientów
28.04.2021
TikTok wprowadza generowanie leadów, aby umożliwić markom pozyskiwanie nowych klientów
26.04.2021
Kolejna duża kara dla Biedronki od UOKiK – za wprowadzanie konsumentów w błąd co do kraju pochodzenia warzyw i owoców
19.04.2021
UOKiK: W co drugim sklepie wykryto błędy dotyczące nieprawidłowego informowania o cenach produktu
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean