17.04.2024
Polski sklep z męską bielizną walczy z podróbkami
17.04.2024
Polski sklep z męską bielizną walczy z podróbkami
10.04.2024
Effie Poland ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego jubileuszowej 25. edycji konkursu
04.04.2024
„Skuteczna akcja wsparcia sprzedaży”: Polacy kochają akcje promocyjne. Dzięki nim zapamiętują marki i… kupują ponownie [RAPORT]
20.03.2024
Neuronauka w praktyce: Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NAGRANIE WEBINARU]
07.03.2024
IAB HowTo: Jakość nad iluzją, czyli jak budować autentyczne relacje z odbiorcami w digitalu [PATRONAT]
12.10.2023
Jak wykorzystać piki w e-commerce i sprzedawać więcej?
11.10.2023
Grać i wygrać – rozkładamy gaming marketing na czynniki
13.06.2023
Coca-Cola angażuje klientów w warszawskich galeriach handlowych
31.03.2023
Jak działania lojalnościowe wspierają rozwój marki w czasach kryzysu?
10.11.2021
Demografia, osobowość, zachowanie, czyli typy segmentacji klientów
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
2 dni temu
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie