14.02.2024
Klaaar zrywa z… plastikiem. Walentynkowa kampania dająca do myślenia
14.02.2024
Klaaar zrywa z… plastikiem. Walentynkowa kampania dająca do myślenia
13.02.2024
The Agency For Nature zachęca do zakochania się w naturze
09.02.2024
Różowe produkty w walentynkowej ofercie Żabki
09.02.2024
Kampania Unimil Max Love i Jakdojade: „Dłuższe połączenie” na Walentynki
09.02.2024
Anty-walentynkowy język – czy potrafi skraść serce?
08.02.2024
Jak rozstać się „ze smakiem”? Pizza Hut wprowadza pizzę na rozstanie
01.02.2024
Marka SAXX na Walentynki wspiera walkę z rakiem jąder. Sprzedaje naszyjnik z niecodzienną zawieszką
22.02.2023
KLM skorzystał z ChatGPT jako pierwsza linia lotnicza
20.02.2023
Liga Mistrzów podczas walentynkowej kolacji? Betclic zaskoczył fanów piłki nożnej
14.02.2023
Z okazji Walentynek OTOMOTO stworzyło serię miłośnych listów do pojazdów, które czyta AI
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero