13.03.2024
Dove w kampanii #TheFaceof10 chroni dziewczynki przed treściami promującymi kosmetyki antystarzeniowe
13.03.2024
Dove w kampanii #TheFaceof10 chroni dziewczynki przed treściami promującymi kosmetyki antystarzeniowe
06.03.2024
Polacy i Polki są gotowi na opakowania uzupełniające [badanie]
05.03.2024
NYX Professional Makeup w „Czas na Show. Drag Me Out” – pierwszy projekt branded content marki w TV
17.01.2024
„Kwantowy” krem to oszustwo? Marka Guerlain w kryzysie
30.10.2023
Piękno od backstage’u. Dobre praktyki w realizacji eventów beauty
25.10.2023
Platforma sprzedażowa Ekocuda.com: naturalne produkty na wyciągnięcie ręki!
17.10.2023
Douglas partnerem „Top Model” – rusza kampania z udziałem uczestników
18.09.2023
Nowości marki OnlyBio stworzone przez społeczność internetową już w Rossmanie
30.08.2023
Daria Zawiałow została pierwszą polską ambasadorką światowej marki kosmetycznej YSL Beauty
28.08.2023
Rewolucja w Pielęgnacji Włosów. Przedstawiam Wam innowacyjne kosmetyki OnlyBio stworzone przy moim udziale!
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean