04.03.2024
„Najcięższa rzecz, jaką dźwigam, to ciężar Twoich słów” – kampania zwiększająca świadomość otyłości i fatfobii
04.03.2024
„Najcięższa rzecz, jaką dźwigam, to ciężar Twoich słów” – kampania zwiększająca świadomość otyłości i fatfobii
28.06.2021
Wielka Brytania wprowadzi ograniczenia w reklamowaniu fastfoodowego jedzenia
17.02.2020
Unilever nie będzie kierować swoich reklam do osób poniżej 12 roku życia – ma to związek z rosnącą otyłością wśród dzieci
14.10.2019
Singapur wprowadza zakaz reklamowania słodzonych napojów
17.01.2019
„Jedz ostrożnie” – kontrowersyjna kampania AMS dzieli odbiorców [opinie]
10.12.2018
Ministerstwo Zdrowia w kampanii „Nie serwuj sobie choroby” edukuje o problemie otyłości
27.11.2018
Burmistrz Londynu wprowadza zakaz reklamowania śmieciowego jedzenia
15.05.2013
The Coca Cola Company będzie wspierać walkę z otyłością
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia