28.02.2024
„Zmiana adresu” – kanadyjscy influencerzy zmieniają adresy do wysyłki, żeby walczyć z bezdomnością
28.02.2024
„Zmiana adresu” – kanadyjscy influencerzy zmieniają adresy do wysyłki, żeby walczyć z bezdomnością
28.02.2024
„Silna jak dziewczynka” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
27.02.2024
„Niby wiadomo, kto jest po drugiej stronie”. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę startuje z kampanią o groomingu w sieci
31.10.2023
Program TVN „Autentyczni” z wyjątkową kampanią promującą
21.06.2023
PKP wspiera akcję #TataTeżCzyta
11.05.2023
Borderline #KuZrozumieniuiAkceptacji – rusza kampania edukacyjna
21.04.2023
Ubrania pomagała zbierać cała wieś, ksiądz zachęcał z ambony
27.03.2023
Wystartowała 9. edycja projektu społecznego „Paczka Dla Seniora” Fundacji Dobrych Inicjatyw
03.02.2023
Ruszył nabór zgłoszeń do programu społecznego Pracownie Orange
07.12.2022
Platforma GdzieZamieszkac.com od Mastercard, czyli „data for good” w praktyce [case study]
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
2 dni temu
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
2 dni temu
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]