18.10.2023
Premiera nowego raportu Customer Experience 2023 „Epoka nowych doświadczeń”
18.10.2023
Premiera nowego raportu Customer Experience 2023 „Epoka nowych doświadczeń”
10.10.2023
PZU Zdrowie zachęca kobiety do badań w październikowej akcji edukacyjnej #myBREASTfriend
27.06.2023
PZU rozpoczyna testowanie wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji
23.06.2023
Życie zaskakuje, dlatego warto przygotować się na każdą sytuację – PZU promuje kompleksowość swojej oferty
06.06.2023
Iga Świątek ponownie w kampanii PZU Wojażer
27.03.2023
Dobra Drużyna PZU – ruszył nabór wniosków o dofinansowanie z programu prewencyjnego
08.03.2023
Iga Świątek w kampanii ubezpieczeń komunikacyjnych PZU
19.12.2022
PZU rozpoczął akcję „Łańcuch wdzięczności PZU”
15.11.2022
„Graj z nami!” – nowa kampania społeczna PZU Futbol Plus
27.10.2022
„Silni w IT” – Grupa PZU rusza z kampanię employer brandingową
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia