12.12.2022
Żabka zachęca do poszukiwania wirtualnej postaci w swoich sklepach
12.12.2022
Żabka zachęca do poszukiwania wirtualnej postaci w swoich sklepach
23.02.2022
AR marketing w 2022 roku – główny kanał dla Twojego biznesu
30.11.2021
Katarzyna Krawczyk (CCC): Fuzzy to nowy brand hero, który wspiera klientów CCC w całym procesie zakupowym
10.11.2021
FUZZY zaprasza na Black Week w CCC
04.11.2021
Niestandardowe i przyciągające wzrok filtry AR od MyFace.ar angażują użytkowników w kampanii na 25 urodziny Komputronik
30.07.2021
Toyota z nową aplikacją AR umożliwiającą przejazd SUV-em Land Cruiser J300
19.07.2021
Czym są filtry AR na Instagramie i jakie korzyści przynoszą one markom?
09.07.2021
Jak kibicować na Snapchacie? Coca-Cola wykorzystuje nowe możliwości AR aplikacji w swojej grze
18.06.2021
Wykorzystanie augmented reality w spocie reklamowym Nacomi Next Level
09.06.2020
Pierwszy ebook o Augmented Reality w służbie marketingu
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean