07.03.2024
Bricomarché głównym sponsorem programu „Nasz Nowy Dom”
07.03.2024
Bricomarché głównym sponsorem programu „Nasz Nowy Dom”
05.03.2024
NYX Professional Makeup w „Czas na Show. Drag Me Out” – pierwszy projekt branded content marki w TV
06.02.2024
Inwestycje reklamowe w telewizji wzrosły w 2023 roku o 3,3%
02.02.2024
TV i wideo na przełomie 2023/2024 roku, cz. 2
03.01.2024
Wavemaker: era 5-milionowych publiczności w TV minęła, ledwie 49 programów powyżej 3 mln widzów w 2023 roku
15.12.2023
Rynek reklamy w Polsce – listopad 2023
21.11.2023
Maksymilian Kreft Buying Intelligence Managerem w Group One Media
27.07.2023
IMM: RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce. W maju na podium także TVN24 oraz Rzeczpospolita
11.07.2023
Brytyjski kanał informacyjny testuje reporterkę AI
19.05.2023
YouTube wprowadza 30-sekundowe reklamy, których nie będzie można pominąć
dzisiaj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
dzisiaj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
dzisiaj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]
dzisiaj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland
wczoraj
Rusza kampania reklamowa „Dziedzictwo Beko”. Promuje sprzęt AGD, który ma służyć latami