24.01.2024
„Musimy wychillować!” – apelują Duńczycy w kampanii promującej turystykę. Przekonują, że duński zen jest dla każdego
24.01.2024
„Musimy wychillować!” – apelują Duńczycy w kampanii promującej turystykę. Przekonują, że duński zen jest dla każdego
08.09.2023
ESKA TV dotarła na Maltę
22.08.2023
„Odkryj city break po swojemu”. Emocje i User Generated Content królują w jesiennej kampanii Grupy eSky
10.08.2023
Podlasie wie, jak mówić o bezpieczeństwie na drogach. Kampania „W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem”
04.08.2023
Polska sieć PURO Hotels wydaje magazyn PURO People
06.07.2023
Linia lotnicza będzie wypożyczać ubrania
06.07.2023
Wypoczynek z historią w tle, czyli dlaczego hotele powinny podkreślać swoją przeszłość w komunikacji marketingowej
29.06.2023
Polski urzędnik przejechał rowerem z Wiednia do Krakowa. Tak zachęca do wizyty w Polsce
01.06.2023
Popularni YouTuberzy ruszają w drogę. Czas na VI Turystyczne Mistrzostwa Vlogerów!
23.05.2023
Wrocław nakręcił film promocyjny w stylu serii o Indiana Jones
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean