19.10.2020
Lekarski personal branding – 5 korzyści strategicznego budowania marki specjalisty w social mediach
19.10.2020
Lekarski personal branding – 5 korzyści strategicznego budowania marki specjalisty w social mediach
03.06.2020
Branża medyczna w obliczu COVID-19
13.12.2018
Razem dla Słuchu: Jak przeprowadzić angażującą kampanię do grupy 55+? [case study]
12.03.2018
Nowy marketing medyczny (Cz. 4): Działania komplementarne – mobile, eventy, narzędzia sprzedażowe
05.03.2018
Nowy marketing medyczny (Cz. 3): Komunikacja produktowa i usługowa – produkty i placówka medyczna
15.02.2018
Nowy marketing medyczny (Cz. 2): Medyczna komunikacja B2C i B2B – pacjenci, farmaceuci, lekarze…
05.02.2018
Nowy marketing medyczny (Cz. 1): Specyfika branży — konsument to pacjent, a kto jest sprzedawcą?
03.07.2017
Rola mediów społecznościowych w edukacji zdrowotnej
12.06.2017
Reklama w placówkach medycznych – czy działa?
31.12.2014
Polekarza – aplikacja dla pacjentów i lekarzy
dzisiaj
Rafał Zawierucha w roli prowadzącego wiadomości w kampanii Stopklatki
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]