07.03.2024
Kappahl Group po raz siódmy angażuje się w ekologiczną inicjatywę One Bag Habit i promuje zrównoważony rozwój
07.03.2024
Kappahl Group po raz siódmy angażuje się w ekologiczną inicjatywę One Bag Habit i promuje zrównoważony rozwój
06.02.2024
Boss wykorzystuje hologramy w kampanii reklamowej
11.12.2023
Zara w ogniu krytyki. Wszystko przez nową kampanię nawiązującą konfliktu w Strefie Gazy
27.11.2023
Raport pt. „Unfolding AI — New Worlds of Fashion” (Vogue Business) | Analiza
22.11.2023
Polska marka modowa Vistula debiutuje z NFT
08.11.2023
„Paragony wpływu”, czyli o tym, jak szwedzka marka odzieżowa chce walczyć o czystą planetę
06.11.2023
Modelka o azjatyckich korzeniach upodobniona do Europejek przez AI. Autorem przeróbki jest projektant Michael Costello
26.10.2023
Aneta Wikariak Dyrektotką Segmentu Beauty & Fashion Burda Media Polska
25.10.2023
Victoria’s Secret wraca do korzeni. Do reklam powrócą Aniołki
20.10.2023
NIE SZUKAJ DZIURY W CAŁYM! Już ją znaleźliśmy i naprawiliśmy
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean