19.03.2024
Szwedzcy dyrektorzy ds. reklamy stworzyli wódkę z poradami zdrowotnymi na etykiecie
19.03.2024
Szwedzcy dyrektorzy ds. reklamy stworzyli wódkę z poradami zdrowotnymi na etykiecie
15.03.2024
Kulturowa mapa sukcesu w digital marketingu
13.03.2024
Edyta Malesza-Malatrat nową dyrektor ds. marketingu i PR w Grupie Symfonia
05.03.2024
Ruszył stażowy Program Kariera dla studentów i absolwentów
05.03.2024
Sylwia Ramos-Wójcik (Nice To Fit You): Sport i aktywny tryb życia są wpisane w DNA naszej marki
29.02.2024
Judyta Kowalczyk (iClouders): Bańka perfekcji zwyczajnie pękła
23.02.2024
Magnum w pięknej kampanii bawi się cieniem i zachęca do szukania lata w środku zimy
20.02.2024
The power of being TUUGETHER. Kampania polskiej marki zachęca do randek z… psiakami!
09.02.2024
Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii i AI – Konferencja IAB HowTo [PATRONAT]
05.02.2024
Raport Kantar Global MONITOR 2024: Trendy konsumenckie na 2024
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean