08.08.2023
Odkryj nową, dziką stronę Żubrówki!
08.08.2023
Odkryj nową, dziką stronę Żubrówki!
04.08.2023
Zdjęcia jako element strategii biznesowej marki. Dlaczego są kluczowe w komunikacji?
31.07.2023
ALCALIA SUPERWATER kolejną marką Grupy Maspex w portfolio Mint Media
12.04.2023
Agata Patoła (Feeders Agency) i Jacek Stefanowicz (KERRIS): Cringe staje się normą społeczną (podcast)
30.03.2023
Kraków promuje lokalne historie i… perfumy inspirowane miastem
02.12.2022
Nestle nie będzie kierować reklam do dzieci poniżej 16 roku życia
29.06.2022
„Jest tyle do zobaczenia w życiu” – przypomina Vision Express z nową strategią komunikacji
06.04.2022
Russell Hobbs świętuje 70. urodziny z nową strategią marki w Polsce
23.12.2021
Jonasz Wiercioch (OKNOPLAST): Pokazujemy, że o oknach można mówić w zupełnie niestandardowy, a jednocześnie piękny sposób
06.09.2021
Nowa strategia komunikacyjna talibów
dzisiaj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
dzisiaj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
wczoraj
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
wczoraj
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
wczoraj
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia