16.04.2020
Wielkanocny Mecz Charytatywny – zebrano ponad 26 000 złotych dla Powstańców Warszawskich
16.04.2020
Wielkanocny Mecz Charytatywny – zebrano ponad 26 000 złotych dla Powstańców Warszawskich
19.03.2020
Telewizja Polska wraz z Muzeum Powstania Warszawskiego i MEN uruchamia kanał edukacyjny online
14.12.2018
Filip Chajzer zmobilizował sieci handlowe do pomocy Powstańcom
28.07.2018
Jesteśmy, jeśli pamiętasz – poruszający spot z okazji 74. rocznicy Powstania Warszawskiego
28.10.2014
K2 przygotowała aplikację „Pamięć Miasta” – przewodnik po miejscach pamięci Powstania Warszawskiego
22.08.2014
BrightMedia dla Muzeum Powstania Warszawskiego
dzisiaj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland
wczoraj
Rusza kampania reklamowa „Dziedzictwo Beko”. Promuje sprzęt AGD, który ma służyć latami
wczoraj
Ptaszek Staszek w komunikacji Raportu ESG Carlsberg Polska
wczoraj
Glapiński i Kotowicz partnerami zarządzającymi w platformie Foap.com
wczoraj
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłaszają wyłączne partnerstwo w zakresie sprzedaży reklam