dzisiaj
#NMInsights: Kantar Creative Effectiveness Awards 2024. Konsumenci wybrali najlepsze reklamy na świecie
dzisiaj
#NMInsights: Kantar Creative Effectiveness Awards 2024. Konsumenci wybrali najlepsze reklamy na świecie
wczoraj
„The Client”: reklama platformy Teamwork niczym parodia mrożącego krew w żyłach thrillera
3 dni temu
Coca-Cola w kampanii „Recycle Me” niszczy kultowe logo i zachęca do recyklingu puszek po napoju
3 dni temu
Rusza kampania reklamowa „Dziedzictwo Beko”. Promuje sprzęt AGD, który ma służyć latami
7 dni temu
Sztuka kamuflażu w kampanii nowego modelu obuwia od marek PUMA i FENTY
16.04.2024
Dove w kampanii „The Code” ogłasza, że nie wykorzysta AI do przedstawiania kobiet w swoich reklamach
16.04.2024
„Jak tak, to Allegro”. Platforma rusza z nową międzynarodową strategią komunikacji
16.04.2024
Dulux na nowo przedstawia okładki 12 klasyków literatury, od „1984″ do „Draculi”. Inspiracją kolory farb
15.04.2024
Miłość gorąca jak… burger. Co łączy podnieconych seniorów i fast food?
15.04.2024
„Jak już wznosić, to najlepiej Żubra” – w nowej kampanii marki pojawia się UFO, lewitujący ciągnik i seria niewyjaśnionych zjawisk
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero