24.10.2023
Na Fali Inspiracji – WebTalk z najnowszą odsłoną Inspired by Kia
24.10.2023
Na Fali Inspiracji – WebTalk z najnowszą odsłoną Inspired by Kia
16.02.2023
Kia i Hyundai pilnie aktualizują systemy bezpieczeństwa z powodu „Kia Challenge” na TikToku
19.10.2022
Wysoka efektywność i targetowanie cookieless od Teads w kampanii marki KIA
11.10.2022
DJ Noz w kampanii „Inspired by Kia”
28.07.2022
KęKę kontra KIA. Raper opisuje problemy z samochodem i nagrywa piosenkę
26.05.2022
Kia promuje elektrycznego crossovera EV6
18.11.2021
Kia promuje nowość – elektrycznego crossovera EV6
20.11.2020
Wystartowała kampania „Kia Eko Drivers”
06.10.2020
„Stop wondering. Start driving” – startuje kampania promująca gamę modeli hybrydowych i elektrycznych KIA
18.10.2019
Havas Media wygrał przetarg na obsługę mediową marek Hyundai i KIA
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia