13.03.2023
30-lecie IAA – nowy system identyfikacji wizualnej od Communication Unlimited
13.03.2023
30-lecie IAA – nowy system identyfikacji wizualnej od Communication Unlimited
24.10.2022
ARC Rynek i Opinia, Communication Unlimite: „Dobry biznes” [raport]
07.06.2022
Communication Unlimited wspiera małych pacjentów otwockiego szpitala
06.06.2022
Communication Unlimited autorem międzynarodowej kampanii dla Ferrero
08.12.2021
Ruszyła kampania Bodymax Od Serca
25.11.2021
Kinga Jasnowska została partnerem w agencji Communication Unlimited
21.10.2021
„Bananowa rewolucja” – ogólnopolska kampania marki Yellow
21.09.2021
Nowa telewizyjna kampania marki Podravka
12.07.2021
Invest Komfort stworzył miniserial o twórcach przestrzeni Trójmiasta
07.05.2021
mPay nowym klientem Communication Unlimited
dzisiaj
Vtuber, czyli wirtualny influencer, który promuje wprowadzenie Pepsi Zero
dzisiaj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
dzisiaj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
dzisiaj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]
dzisiaj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland