25.04.2023
Debata: Hejt – niszczące zjawisko XXI wieku. Czy można się przed nim bronić?
25.04.2023
Debata: Hejt – niszczące zjawisko XXI wieku. Czy można się przed nim bronić?
26.10.2022
Mariusz Kozak i Sebastian Szarata: W social mediach, aby mieć dużo współprac, najbardziej opłaca się być neutralnym [podcast]
17.08.2022
Martyna Popiołek-Dębska (CCC): To do nas należy decyzja, którym influencerom będziemy ufać
04.08.2022
Kamila Cichocka: Dla kobiet nie ma usprawiedliwienia w przypadku kryzysów wizerunkowych (podcast „PR na backstage’u”)
23.07.2021
W Polsce funkcjonują obecnie 934 agencje public relations. Najnowsze wyniki badań rynku PR
25.05.2018
„Konsument 3.0” – Publicis Media partnerem nowych studiów na Wydziale Zarządzania UW
18.07.2017
Komunikacja korporacyjna – nowe studia podyplomowe na UW
03.06.2015
Uniwersytet Warszawski uruchomił sklep internetowy
21.11.2014
hyperCREW wygrywa przetarg UW na sklep internetowy
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia