19.03.2024
SXSW 2024 – lekcje dla marketerów [RELACJA]
19.03.2024
SXSW 2024 – lekcje dla marketerów [RELACJA]
13.06.2022
Advertising Week Europe – 3 trendy w marketingu, na które warto zwrócić uwagę
20.05.2022
Advertising Week Europe –jaka przyszłość czeka marketing [relacja z 3. dnia konferencji]
19.05.2022
Advertising Week Europe – o błędach marek i innej perspektywie [relacja z 2. dnia konferencji]
18.05.2022
Advertising Week Europe – pierwsze wrażenia [relacja]
17.05.2022
Jaki impact miał Impact’22, czyli dlaczego w maju cała Polska zjeżdza do Poznania
05.02.2021
Instagram jak TikTok? Portal pracuje nad nowym formatem Stories
09.11.2020
Personal branding na LinkedInie. Jak świadomie budować markę osobistą?
04.12.2019
Rozważania nad tożsamością regionalną tematem przewodnim Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2019
04.12.2019
Za nami IX edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia