27.07.2023
Barbie-gigant obok wieżowca Burj Khalifa? Kolejna aktywacja ze słynną lalką podbija internet
27.07.2023
Barbie-gigant obok wieżowca Burj Khalifa? Kolejna aktywacja ze słynną lalką podbija internet
20.06.2023
Niantic uruchamia nowy format reklam AR w grach
15.02.2023
Kodano wprowadza wirtualną przymierzalnię oprawek
12.12.2022
Żabka zachęca do poszukiwania wirtualnej postaci w swoich sklepach
01.12.2022
Sony stworzyło opaski śledzące ruch, które pozwolą stworzyć własnego avatara w metaverse
11.10.2022
Filtr AR „OznaczamReklamy” od UOKiK pomoże wyróżnić treści
04.10.2022
O czym warto pamiętać, planując świąteczne kampanie digitalowe?
27.09.2022
Muzeum Narodowe stworzyło filtr na Instagramie, który „witkacyzuje” selfie
21.09.2022
Pierwsze wirtualne lustro w warszawskim Centrum Medicover Wołoska
10.08.2022
Poznaj Dzielnicę Wisła dzięki edukacyjnej grze AR
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia