20.12.2023
Anna Dzierzędzka (Prezes Polskiej Organizacji Reklamodawców): Chcemy wnieść realną wartość
20.12.2023
Anna Dzierzędzka (Prezes Polskiej Organizacji Reklamodawców): Chcemy wnieść realną wartość
22.05.2023
Wyprzedzić teraźniejszość, okiełznać przyszłość – ryzyka w planowaniu digital supply chain
18.04.2023
Wchodzisz do kuchni, a tam… kosmos! Nowa kampania IKEA
15.04.2021
Dobre Miejsce: W Gdyni pojawił się foodtruck prowadzony przez osoby wykluczone społecznie
30.03.2021
100 firm, organizacji oraz inicjatyw, które podjęły działania społeczne w odpowiedzi na pandemię COVID-19 w 2020 roku [raport]
13.10.2020
Melting Florida: Topniejące rzeźby zwracają uwagę na globalne ocieplenie w ramach proekologicznej akcji
15.04.2020
Jak organizacje nonprofit walczą na TikToku z fake newsami nt. koronawirusa
04.03.2020
„Nie tamujmy rzek, niech płyną” apeluje WWF Polska w ramach kampanii „Godzina dla Ziemi WWF”
09.12.2019
Marka Levi’s zaprezentowała kolekcję akcesoriów z recyklingowanego dżinsu, stworzoną w szczytnym celu
28.11.2019
Dzielnica Katastrofy Klimatycznej: Aktywiści z Extinction Rebellion przemienili nazwy warszawskich ulic
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero