09.04.2024
Platforma Clicktrans odświeża identyfikację wizualną
09.04.2024
Platforma Clicktrans odświeża identyfikację wizualną
15.02.2024
Chełm z odświeżoną strategią promocji. Niedźwiedź, podziemia kredowe i duch Bieluch nowymi symbolami miasta
20.10.2023
ContentHouse zmienia identyfikację wizualną
16.10.2023
ALD Automotive | LeasePlan prezentują nową globalną markę mobilności
20.09.2023
Nowa era marki adidas. Zmieniono identyfikację wizualną oraz hasło przewodnie
08.09.2023
Android ze zmienionym logo. Google oficjalnie zaprezentowało nową identyfikację wizualną
06.09.2023
Chcesz zostać współwłaścicielem ponad 3 tys. samochodów? W swojej najnowszej kampanii Traficar pokazuje, jak to zrobić
26.07.2023
Nowa identyfikacja wizualna Muzeum Narodowego w Gdańsku zdobyła GRAND PRIX w Paryżu!
12.07.2023
Studio ORKA z nową identyfikacją wizualną
29.06.2023
LUCKYYOU odświeża identyfikację wizualną na 10. urodziny
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia