2 dni temu
TikTok w świetle koncepcji omnichannel – czy to nowa era komunikacji marek?
2 dni temu
TikTok w świetle koncepcji omnichannel – czy to nowa era komunikacji marek?
12.10.2023
WebTalk jako wyłączny przedstawiciel Flexitive, wprowadza do Polski zaawansowaną technologię dynamic design
23.05.2023
Peek & Cloppenburg ponownie uruchamia sklep internetowy w Polsce
22.02.2023
5 błędów popełnianych przez marki w wielokanałowej komunikacji marketingowej
09.12.2022
Amica gotowa na międzynarodową ekspansję dzięki omnichannelowej transformacji wspieranej przez Exorigo-Upos
08.12.2022
Zmiana w sposobie kontaktu z klientem e-commerce. Wzrost znaczenia komunikacji omnichannel
07.12.2022
Wszyscy ciągle gonimy króliczka
05.10.2022
Wnioski z Raportu PZU „Customer Experience – z klientem na dobre i złe”
05.09.2022
Unified experience – digitalizacja sklepów czy coś więcej?
30.06.2022
E-klienci. Wydają, ale wymagają. Wyniki siódmej edycji badania i raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”
dzisiaj
Rafał Zawierucha w roli prowadzącego wiadomości w kampanii Stopklatki
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]