23.01.2024
CEAFA uświadamia pokoleniu Z, czym jest choroba Alzheimera. Symulator schorzenia w grze Fortnite
23.01.2024
CEAFA uświadamia pokoleniu Z, czym jest choroba Alzheimera. Symulator schorzenia w grze Fortnite
06.12.2023
Youtuberzy zbudowali działającą elektrownię jądrową w Minecrafcie
23.11.2023
Rowerowa Planeta Škody w Robloxie. Kolejna marka edukuje przez zabawę
23.11.2023
Marketing niepodległościowy, czyli jak marketingowo mówić o niepodległości Polski? Case study
15.11.2023
PZU Zdrowie edukuje na temat męskich nowotworów w akcji #dlaKOLEGIpytam
30.10.2023
Pracuj.pl, Kasia Gandor i Fundacja Rasowy Kundel po raz kolejny z odsieczą dla bezdomnych psów
20.10.2023
Kampus Biedronki wspiera rozwój studentów i uczniów w całej Polsce
28.09.2023
Glovo i Foodsi we wspólnej walce z marnowaniem jedzenia!
06.09.2023
Żabka przenosi się do wirtualnej rzeczywistości. Futurystyczny sklep dostępny na Roblox
28.08.2023
Edukacyjna rewolucja dla niewidomych dzieci. LEGO wprowadza na rynek klocki Braille’a
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean