22.02.2024
„Give Peace A Chance” – polskie stacje radiowe przeciwko wojnie
22.02.2024
„Give Peace A Chance” – polskie stacje radiowe przeciwko wojnie
07.02.2024
Bohema 2.8 debiutuje w sercu warszawskiej Pragi
17.01.2024
„Najmniejsza siłownia na świecie“, czyli efekt współpracy Meta Quest i marki PUMA
15.01.2024
Kubota podsumowała wyniki kampanii „Podstawa komfortu”
03.01.2024
Moneta z twarzą małego chłopca sposobem na nagłośnienie problemu zaginionych dzieci
27.12.2023
„Bądźmy dobrzy. Dla siebie i dla świata”. Marka Clovin prezentuje najnowszy świąteczny spot reklamowy
22.12.2023
Google sfinansuje Polkom szkolenie wdrażające do pracy w IT
19.12.2023
Dr Maciej Kawecki ambasadorem modelu Mitsubishi Colt
16.12.2023
ESG w praktyce: Amica przerabia zużyte bannery reklamowe
14.12.2023
Pierwszy na świecie rebranding w Kosmosie
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia