08.04.2024
„70 years later the fire’s still burning”. Burger King pokazuje, że miłość może płonąć wiecznie
08.04.2024
„70 years later the fire’s still burning”. Burger King pokazuje, że miłość może płonąć wiecznie
23.01.2024
Jak Tygryski angażują słuchaczy Uniwersytetu Trzeciego Wieku w tworzenie nowych produktów [WYWIAD]
14.12.2023
Young Multi – raper i twórca internetowy dla samotnych seniorów
18.10.2023
Kiedy bajka spotyka się z rzeczywistością… Kampania na rzecz walki z Alzheimerem
17.10.2023
Mobile Vikings rusza z kolejną kampanią społeczną. Tym razem mówi „Ahoj!” samotności seniorów
08.08.2023
Ostatnia szansa na wakacje od codzienności
08.05.2023
Seniorzy będą więcej kupować online i mobile. Nowy raport „Seniorzy w świecie cyfrowym” Fundacji Kobiety e-biznesu
26.04.2023
Galeria Młociny nie zapomina o seniorach i zaprasza ich do wspólnego spędzania czasu
11.04.2023
Trendbook 2023: Marketing inkluzywny, czyli jak marki wyróżniają „niewidzialne” społeczności
27.03.2023
Wystartowała 9. edycja projektu społecznego „Paczka Dla Seniora” Fundacji Dobrych Inicjatyw
dzisiaj
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
dzisiaj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
dzisiaj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
dzisiaj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]
dzisiaj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland