07.08.2023
Rośnie dynamika wydatków reklamowych w TV [raport]
07.08.2023
Rośnie dynamika wydatków reklamowych w TV [raport]
12.10.2022
Nielsen wprowadza w Polsce nowy pomiar reklam telewizyjnych oraz narzędzie Total Ad Ratings
04.10.2022
TVN wprowadza personalizowane reklamy telewizyjne
04.10.2022
Nieruchomosci-online.pl z jesienną kampanią w TVN
03.10.2022
Orange Polska i Value Media wykorzystują innowacyjne Addressable TV
30.08.2022
Nigeria pierwszym krajem, który wprowadza zakaz zatrudniania zagranicznych modeli w reklamach
13.12.2021
Marka Jägermiester prezentuje nowy, taneczny spot promocyjny
08.11.2021
Nowa kampania i pierwsza w historii marki ALDI reklama telewizyjna
05.10.2021
GPW startuje z projektem „Telemetria Operator”
12.08.2021
Ojcowie w reklamach to chorowite ciamajdy? Jak marketing projektuje wizerunek mężczyzny?
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero