08.03.2024
Helen Mirren otrzymała własną lalkę Barbie z okazji 65 lat istnienia marki
08.03.2024
Helen Mirren otrzymała własną lalkę Barbie z okazji 65 lat istnienia marki
08.01.2024
Fake OOH, czyli reklamy zewnętrzne, które nie istnieją
20.09.2023
Zdaniem połowy Polaków idealny wizerunek Barbie może mieć negatywny wpływ na samoocenę kobiet. Chcą urealnienia sylwetki lalki
24.08.2023
Cztery hity z Hollywood zwiększyły ruch w kinach, ale zwycięska para potocznie zwana Barbieheimer była największym kołem napędowym
04.08.2023
Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin
31.07.2023
Na „Barbie” się nie skończy. Mattel planuje kolejne premiery filmowe
27.07.2023
PSMM: Barbie zdeklasowała Oppenheimera
27.07.2023
Jak sklepy reagują na premierę „Barbie”? Raport Mojej Gazetki,
27.07.2023
Barbie-gigant obok wieżowca Burj Khalifa? Kolejna aktywacja ze słynną lalką podbija internet
21.07.2023
Everything is pink, czyli marketing wokół filmu „Barbie”
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia