10.05.2022
NAV agency wygrywa przetarg na obsługę aktywacji loteryjnych BSH
10.05.2022
NAV agency wygrywa przetarg na obsługę aktywacji loteryjnych BSH
12.08.2021
Sprzęt gospodarstwa domowego a odpowiedzialność społeczna i ekologiczna
15.06.2021
Weronika i Maciej, czyli komiksowi bohaterowie w kampanii promującej Centrum Rozwoju Pralnictwa w Łodzi
22.03.2021
Media społecznościowe kolejnym narzędziem dla CSR. Case study BSH
21.05.2020
Firma BSH przeznaczyła część budżetu reklamowego na wsparcie placówek medycznych
17.03.2017
Anna Drozdowska (BSH): Stale wspieramy wszelkiego rodzaju inicjatywy, które inspirują do tworzenia i projektowania rozwiązań dla ludzkości
06.02.2017
NowyMarketing prognozuje rok 2017: BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego
26.04.2016
Hanna Stajuda-Ratajczak (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego): Kluczem do sukcesu jest rozmowa z konsumentem
17.06.2015
Anna Drozowska (BSH) i Tomasz Michalik (INSIGNIA): Cross marketing
dzisiaj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
wczoraj
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
wczoraj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
wczoraj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
wczoraj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]