24.08.2017
Strefa #PlayWoodstockMasters na 23. Przystanku Woodstock – realizacja Plej i Tabasco
24.08.2017
Strefa #PlayWoodstockMasters na 23. Przystanku Woodstock – realizacja Plej i Tabasco
11.08.2017
Miasteczko Leszka Chmielewskiego – najbardziej kreatywne miejsce na Woodstocku 2017!
31.07.2017
Strefa Play na 23. Przystanku Woodstock – „To będzie LEGENDARNE”
24.07.2017
Lech Premium po raz czwarty sponsorem głównym Przystanku Woodstock
30.08.2016
“Play Woodstock Challenge” – pełna integracja online z offline w Strefie Play na 22. Przystanku Woodstock. Podsumowuje agencja Plej
11.08.2015
Lech, Play i Shaggy największymi gwiazdami na 21. Przystanku Woodstock? – czyli jak marki promowały się na festiwalu
05.08.2015
Przejechali ponad 22 tysiące kilometrów na rowerach na Przystanku Woodstock
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean