13.04.2018
Gatta Intymnie – Prezentacja sensorycznej instalacji
13.04.2018
Gatta Intymnie – Prezentacja sensorycznej instalacji
01.03.2017
IMS partnerem programu „Wybieram Wodę”
16.11.2016
Kupując zmysłami – emocje i ich wpływ na decyzje konsumenta
21.10.2016
IMS będzie zarządzał nośnikami reklamowymi w Centrum Handlowym Posnania
22.07.2016
Banki kuszą muzyką i zapachem
15.07.2016
IMS partnerem merytorycznym tegorocznej edycji SAR Effie Awards
29.06.2016
Muzyka i moda podczas tegorocznej edycji IMS Warsaw Fashion Street
21.06.2016
Marketing sensoryczny zwiększa współczynnik optymizmu – raport z badań
16.05.2016
IMS partnerem tytularnym Warsaw Fashion Street
04.05.2016
Efektywność reklamy w mediach In-store i ich pozytywny wpływ na klienta – raport z badań
dzisiaj
Rafał Zawierucha w roli prowadzącego wiadomości w kampanii Stopklatki
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]