30.12.2022
Koniec z lekarzami w reklamach leków i suplementów
30.12.2022
Koniec z lekarzami w reklamach leków i suplementów
12.09.2022
Co grozi za sprzedaż leków w mediach społecznościowych?
25.05.2022
Zmiany w społeczeństwie a nowe kierunki w marketingu farmaceutycznym
19.05.2021
Jak docierać do grupy docelowej w branży farmaceutycznej? Direct marketing nadal na topie
22.03.2021
VideoPharma w czasach pandemii
23.09.2020
Branża farmaceutyczna w nowej, zdigitalizowanej rzeczywistości
03.09.2020
Zdrowie zamknięte w opakowaniu
26.06.2020
Cyfrowa transformacja marketingu farmacji w dobie COVID-19
06.04.2020
Komentarz prawny: reklama leków i suplementów diety w czasach koronawirusa – ważny jest kontekst
30.10.2019
Nadchodzi rewolucja w reklamie wyrobów medycznych. Kary mogą sięgnąć nawet 2.000.000 zł!
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean