30.12.2022
Koniec z lekarzami w reklamach leków i suplementów
30.12.2022
Koniec z lekarzami w reklamach leków i suplementów
12.09.2022
Co grozi za sprzedaż leków w mediach społecznościowych?
25.05.2022
Zmiany w społeczeństwie a nowe kierunki w marketingu farmaceutycznym
19.05.2021
Jak docierać do grupy docelowej w branży farmaceutycznej? Direct marketing nadal na topie
22.03.2021
VideoPharma w czasach pandemii
23.09.2020
Branża farmaceutyczna w nowej, zdigitalizowanej rzeczywistości
03.09.2020
Zdrowie zamknięte w opakowaniu
26.06.2020
Cyfrowa transformacja marketingu farmacji w dobie COVID-19
06.04.2020
Komentarz prawny: reklama leków i suplementów diety w czasach koronawirusa – ważny jest kontekst
30.10.2019
Nadchodzi rewolucja w reklamie wyrobów medycznych. Kary mogą sięgnąć nawet 2.000.000 zł!
dzisiaj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
dzisiaj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
wczoraj
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
wczoraj
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
wczoraj
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia