12.01.2024
„Społeczna odpowiedzialność biznesu staje się coraz istotniejsza dla komunikacji marketingowej“. Pandora podsumowuje 2023 rok
12.01.2024
„Społeczna odpowiedzialność biznesu staje się coraz istotniejsza dla komunikacji marketingowej“. Pandora podsumowuje 2023 rok
19.12.2023
Płatności PayPo dostępne w sklepach stacjonarnych Apart
07.11.2023
„Kobieta musi być do wyboru”. Nowa kampania marki YES
06.11.2023
Swarovski i SKIMS ogłaszają współpracę
17.10.2023
Magda Mołek Ambasadorką Kolekcji Signature TATUUM
02.10.2023
BEYOND LABELS – Twoja unikalność jest Twoją siłą
27.09.2023
YES zachęca kobiety do głosowania. Marka stworzyła specjalny pin
02.08.2023
YES wprowadza do sprzedaży limitowaną serię stymulatorów i bransoletek Oh YES!
22.06.2023
Kreatywność sprzedaje: YES – „Jestem Kobietą”
16.06.2023
TEILOR świętuje swoje 25-lecie, wprowadzając markę do Metawersum
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia