22.02.2023
Castorama z nowym hasłem „Razem Najlepiej” inspiruje do wspólnych działań
22.02.2023
Castorama z nowym hasłem „Razem Najlepiej” inspiruje do wspólnych działań
20.09.2021
H&M w nowej kampanii informuje, że „mężczyzna nie prosi o pomoc”. Zabawa słowem czy szkodliwe społecznie hasło?
27.08.2019
Kaj Ty mi sam sznupiesz? – niestandardowa promocja sieci Aldi w social mediach
23.01.2018
Promocja kluczem do sukcesu – hasła, obok których nie przechodzimy obojętnie
20.07.2017
Legalne czwartki: Monopol na kolor? Znak towarowy to nie tylko logo
15.11.2016
Niektóre zwycięstwa są pisane
04.03.2016
„Go for more” – „Idę po więcej”. Nowa kampania reklamowa marki CCC
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean