27.03.2024
UOKiK nałożył na Amazon karę w wysokości 31 mln zł za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów
27.03.2024
UOKiK nałożył na Amazon karę w wysokości 31 mln zł za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów
15.03.2024
Coraz więcej Polaków chce znać swoje prawa konsumenckie [BADANIE AMAZON]
13.02.2024
Topowi gracze w e-commerce 2023
02.02.2024
Amazon wprowadza kolejne rozwiązanie oparte na generatywnej AI. Rufus pomoże w zakupach
18.01.2024
Raport Brand Finance Global 500: Apple najbardziej wartościową marką na świecie
07.12.2023
Zmiana warunków subskrypcji tylko za zgodą konsumenta. UOKiK prowadzi postępowanie
21.11.2023
DoubleVerify rozszerza globalne możliwości pomiarowe o Twitch i poszerza współpracę z Amazon
16.11.2023
Dziecięca radość w świątecznej reklamie Amazona
02.11.2023
Amazon wykorzysta AI do tworzenia reklam
18.10.2023
Amazon na tropie nierzetelnych recenzji. Platforma chce walczyć z oszustami internetowymi
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero