13.10.2023
Wraca Imagination Day – największa międzynarodowa konferencja dla branży kreatywno – marketingowej
13.10.2023
Wraca Imagination Day – największa międzynarodowa konferencja dla branży kreatywno – marketingowej
27.04.2023
Awanse w działach Kreacji i Client Service Walk Creative
20.06.2022
Jakub Laskus (Bites): Energia panująca w CHPTR z całą pewnością sprzyja kreatywności
11.05.2022
Obraz, ruch i dźwięk. BMW szuka talentów z trzech sfer, które definiują kreatywność
09.04.2021
Cannes Lions w tym roku się odbędzie – ale wyłącznie w formie online
03.03.2021
NOWY®ŁAD: Chcemy budować własne „produkty” – atrakcyjne, angażujące i dotykające hasła „marketingu zmiany”
07.12.2020
„Reklama, bez której nie wyobrażam sobie Świąt” – najlepsze reklamy świąteczne wszech czasów według ekspertów
18.11.2020
Największy konkurs kreatywności KTR już 23 listopada
08.07.2020
Dlaczego LeBron James byłby dobrą agencją marketingową?
03.07.2020
Co się zmieni po tegorocznym Cannes Lions, czyli nowe wytyczne skutecznej kreatywności dla twórców
dzisiaj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
dzisiaj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
wczoraj
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
wczoraj
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
wczoraj
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia