08.12.2023
Agencja Przestrzeń wygrywa przetarg OLX
08.12.2023
Agencja Przestrzeń wygrywa przetarg OLX
27.11.2023
GONG agencją strategiczno-kreatywną marki Żabka
27.02.2023
Kampania ATL – kiedy ją rozpocząć i jak zmierzyć efekty?
09.09.2021
PZU rozszerza współpracę z Leo Burnett Warszawa
04.08.2021
Warmiński majstersztyk – olsztyński Browar Kormoran rusza z nową kampanią wizerunkową
10.12.2018
„ZOObacz mnie całego” – kampania promująca Warszawskie ZOO
24.07.2017
Od ATL-u do 360⁰ – czyli: w poszukiwaniu Świętego Graala
05.04.2017
Agencja BARDZO rozwija biznes
21.12.2016
DDB&tribal wygrało przetarg na obsługę Porsche
07.01.2016
Paweł Lenarczyk (IKEA): digital jest dopiero na początku swojej drogi
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia