27.11.2023
Jak powinna wyglądać kobieta według kontrolującego partnera? Avon startuje z nową kampanią edukacyjną na 16 Dni Przeciwko Przemocy
27.11.2023
Jak powinna wyglądać kobieta według kontrolującego partnera? Avon startuje z nową kampanią edukacyjną na 16 Dni Przeciwko Przemocy
27.01.2023
Posiniaczone statystyki. Poruszająca kampania na temat przemocy domowej
29.11.2022
Kampania „He’s coming home” zwraca uwagę na rosnący problem przemocy domowej w czasie piłkarskich rozgrywek
27.01.2022
W sklepie internetowym Camaïeu pojawiły się zdjęcia posiniaczonych kobiet
26.11.2021
„Razem dla bezpiecznego domu” – horror przemocy domowej w kampanii IKEA
06.09.2021
Pozornie zwyczajna sesja z modowego magazynu uświadamia w kwestii przemocy domowej
12.08.2021
W supermarkecie powstało stoisko z posiniaczonymi owocami, aby przypomnieć o ofiarach przemocy domowej
08.04.2021
Jeden gest, który ratuje zdrowie i życie – rusza nowa kampania Avon
26.11.2020
Abuse is not love: Yves Saint Laurent Beauty w nowej kampanii zwraca uwagę na problem przemocy w związku
23.11.2020
Reklama marki IKEA, jak horror – zwraca uwagę na palący problem
dzisiaj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
wczoraj
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
wczoraj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
wczoraj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
wczoraj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]