2 dni temu
Wyścig o wrażenia. Jak zmienia się komunikacja motoryzacyjnych marek luksusowych i premium
2 dni temu
Wyścig o wrażenia. Jak zmienia się komunikacja motoryzacyjnych marek luksusowych i premium
28.03.2024
Volkswagen wprowadza innowację w Australii. Chce w ten sposób ratować kangury
03.01.2024
Reflektory Mercedesów rozbłysną na… niebiesko. Wszystko z powodów bezpieczeństwa
20.12.2023
Każdy korzysta z McDonald’s. Nawet kierowcy Ferrari
07.11.2023
Budda rozdaje auta. Twórca internetowy organizuje niezwykłą loterię
17.10.2023
Bilbordy zeskanują tablice rejestracyjne i wyświetlą spersonalizowane reklamy
20.09.2023
Pierwszy samochód przyczyną niecodziennych nawyków? Zmień to! – OTOMOTO rusza z internetową kampanią kierowaną do młodych kierowców
18.08.2023
Škoda i TOPR zachęcają do wspólnego odkrywania Tatr w jubileuszowej kampanii
12.07.2023
Radio Yanosik zaliczyło mocne wejście na rynek. Stacja już ma pokaźne grono słuchaczy
30.06.2023
„NO GREY”, czyli Fiat rezygnuje z produkcji szarych samochodów
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia