28.03.2024
W Finlandii powstały reklamy outdoorowe, które zrozumieją… psy. Do stworzenia kampanii wykorzystano AI
28.03.2024
W Finlandii powstały reklamy outdoorowe, które zrozumieją… psy. Do stworzenia kampanii wykorzystano AI
20.03.2024
AMS i Gemius zmierzą zasięg reklamy zewnętrznej w Polsce
08.03.2024
„This was never a long shot”. Nike w kreatywnej kampanii OOH wspiera rekord w koszykówce
05.03.2024
Zmiany w pomiarze OOH wdrożone w badaniach Gemius i Nielsen
21.02.2024
Jet Line udostępnia dane demograficzne odbiorców kampanii na ekranach MORE. Wiek i płeć widowni Digital OOH w czasie rzeczywistym
16.02.2024
Reklama OOH w Polsce w 2023 roku [RAPORT]
08.02.2024
„Hello Las Vegas”: Pepsi organizuje tajemniczy weekend Super Bowl w Sphere
06.02.2024
Boss wykorzystuje hologramy w kampanii reklamowej
05.02.2024
OOH na przełomie 2023/2024 roku, cz. 2
05.02.2024
OOH na przełomie 2023/2024 roku, cz. 1
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero