09.02.2021
Ancymony, czyli Schulz brand friendly po rebrandingu
09.02.2021
Ancymony, czyli Schulz brand friendly po rebrandingu
18.12.2020
#seniorchallenge – celebryci pokazują wzruszające chwile z dziadkami w szczytnym celu
15.12.2020
Pobierz kartkę, podaruj Wigilię: Rusza świąteczna akcja wspierająca samotnych seniorów
29.10.2020
Jeszcze „Więcej” w Kauflandzie – sieć rusza z kolejną odsłoną kampanii reklamowej
09.10.2020
Schulz rozkwita, zatrudnia 10 nowych osób
16.09.2020
Joanna z nową kampanią produktów linii Styling Effect
05.08.2020
Maciej Turkawski awansuje na group account managera w agencji Schulz brand friendly
22.07.2020
Zmiany strukturalne w dziale kreacji w Schulz brand friendly
16.06.2020
Olga Robak awansuje na creative group heada
15.06.2020
Schulz brand friendly wydziela komórkę social media. Katarzyna Czajkowska na czele nowego działu
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean